REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

WWW.HUMANHARMONY.PL

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.humanharmony.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do dokonania zakupu w Sklepie www.humanharmony.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    • ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
    • oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  2. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.humanharmony.pl
  3. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu.
  4. FORMULARZ ZAMÓWIENIA (KOSZYK) – formularz dostępny na stronie internetowej www.humanharmony.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  5. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Joanna Heizig oraz Sylwia Zariczna wykonujące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej HUMAN HARMONY SPÓŁKA CYWILNA, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Ogarna 117/118 lok. 2, 80-826 Gdańsk, NIP: 5833464884, REGON: 523714045 adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@humanharmony.pl, numer telefonu: +48 509 716 370.
  6. GWARANT – HeartMath ® Institut 14700 West Park Avenue, Boulder Creek, California 95006, udzielający gwarancji na Produkt.
  7. KLIENT – podmiot, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą:
    • KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu Produktu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    • PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i kupująca Produkt na użytek związany z tą działalnością (B2B),
    • PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek handlowych) zawierający Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą, w zakresie związanym z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającą dla niego charakteru zawodowego.
  8. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  9. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  10. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  11. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep www.humanharmony.pl prowadzi sprzedaż urządzeń elektronicznych pochodzących z HeartMath ®Institut z USA za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Część Produktów dostępnych w Sklepie (zgodnie z informacjami podanymi przy Produktach) jest kompatybilnych z aplikacją mobilną „Inner Balance”. Dostawcą aplikacji mobilnej „Inner Balance” i jednocześnie podmiotem odpowiedzialnym za dostarczanie aktualizacji aplikacji mobilnej Klientom jest Gwarant.
  4. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w ich opisie.
  5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy Produktu do Klienta.
  6. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  7. Zamówienia można składać za pomocą Formularza Zamówienia – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  9. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
  10. Produkty emWave i Inner Balance to narzędzia edukacyjne, które pomagają ćwiczyć i rozwijać umiejętności w zakresie zarządzania umysłem i emocjami, co skutkuje redukcją stresu. Produkty emWave i Inner Balance nie są urządzeniami medycznymi ani nie mają na celu zastąpienia leczenia schorzeń medycznych lub psychologicznych przez licencjonowanych pracowników służby zdrowia. Jednak produkty emWave i Inner Balance rejestrują dokładne informacje o pulsie w czasie rzeczywistym, z których można zobaczyć, jak emocje i stres wpływają na rytm serca.

ZAWARCIE UMOWY

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 7 oraz 8 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    • formularz odstąpienia od umowy,
    • niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  4. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  5. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia płatność:
  2. przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  3. za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Przelewy24.pl).
  4. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 34 1140 2004 0000 3802 8309 5508 (Bank: mbank ) Human Harmony spółka cywilna,
  5. Ogarna 117/118 lok. 2, 80-826 Gdańsk, NIP: 5833464884. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
  6. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich oraz/i zagranicznych banków.
  7. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia.
  8. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu dostawy zakupionego Produktu.
  2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika.
  3. Czas kompletowania Produktów wynosi 1 dzień roboczy od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub zaksięgowaniu środków na rachunku Sprzedawcy.
  4. Dostawa Produktów przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy).
  5. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem przewoźników, których dane dostępne są na stronie www.humanharmony.pl

REKLAMACJA

  1. Reklamacja z tytułu gwarancji.
    • Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
    • okres gwarancji dla Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od daty zakupu Produktu przez Klienta,
    • dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu,
    • dane Gwaranta, szczegółowe informacje na temat towarów objętych gwarancją, okresu i warunków gwarancji oraz uprawnień przysługujących Klientowi z tytułu gwarancji zawierają zasady gwarancji, udostępnione na stronie Sklepu,
    • gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży określonych w ustawie o prawach konsumenta, które przysługują ww. podmiotom z mocy prawa.
  2. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
    • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta z tytułu braku zgodności Produktu z umową, są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
    • podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta Przedsiębiorcy z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z 23 kwietnia 1964 r.,
    • Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za brak zgodności Produktu z umową, istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
    • zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@humanharmony.pl
    • w powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
    • dla oceny niezgodności Produktu z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta mają obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
    • dla oceny wad Produktu, Klient Przedsiębiorca powinien dostarczyć Produkt na swój koszt pod adres: ul. Zaczarowana 37a/25, 83-010 Rotmanka,
    • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji,
    • nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
    • Klient może żądać w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach (m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową czy w przypadku, gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową),
    • w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta, Sprzedawca odpowiednio:
  3. pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Konsumenta,
  4. obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta,
  5. w przypadku uprawnionego odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
    • odpowiedź na reklamację jest przekazywana e-mailowo.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem pkt 12, odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu może wyłącznie Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta.
  2. Klient, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu i który zawarł Umowę Sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania Produktu. W tym celu należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres Usługodawcy: kontakt@humanharmony.pl
  3. W razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Zaczarowana 37a/25, 83-010 Rotmanka. Uprasza się Klientów o odesłanie Produktu w oryginalnym opakowaniu.
  5. Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy lub wzorze formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  6. Sprzedawca nie przewiduje, że sam będzie odbierał Produkt od Klienta.
  7. Klient odsyła Produkt na swój koszt.
  8. Sprzedawca po otrzymaniu Produktu ma obowiązek zwrócenia Klientowi kosztów zwracanego Produktu oraz kosztów najtańszego sposobu dostawy dostępnego w sklepie.
  9. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  10. Z zastrzeżeniem pkt 11, zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  11. Sprzedawca, jeśli nie zaproponuje, że sam odbierze Produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub otrzymania dowodu jego odesłania w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. m.in. w wypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  13. Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem Przedsiębiorcą w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów Przedsiębiorców udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy.
  4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta Przedsiębiorcę z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Przedsiębiorcy, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  5. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Przedsiębiorcy oświadczenia o wypowiedzeniu.

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW

  1. Klient Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta jest objęty ochroną wyłącznie w zakresie:
    • niedozwolonych postanowień umownych,
    • odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Produktu z umową,
    • prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
    • zasad dotyczących umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
  2. Klient Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
  3. Klient Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta nie jest objęty ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH 

ORAZ WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Klienta.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Usługodawcy:
    • komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
    • dostęp do poczty elektronicznej,
    • przeglądarka internetowa,
    • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  5. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  7. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@humanharmony.pl
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.humanharmony.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Joanny Heizig oraz Sylwii Zaricznej wykonujących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej HUMAN HARMONY SPÓŁKA CYWILNA, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Ogarna 117/118 lok. 2, 80-826 Gdańsk, NIP: 5833464884, REGON: 523714045. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.humanharmony.pl bez zgody Usługodawcy.
  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.humanharmony.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.humanharmony.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.humanharmony.pl użyte są w celach informacyjnych.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
    • ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
    • ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  5. Klient Konsument ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.