REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
WWW.HUMANHARMONY.PL
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep www.humanharmony.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do dokonania zakupu w Sklepie www.humanharmony.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.humanharmony.pl
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA (KOSZYK) – formularz dostępny na stronie internetowej www.humanharmony.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Joanna Heizig oraz Sylwia Zariczna wykonujące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej HUMAN HARMONY SPÓŁKA CYWILNA, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Ogarna 117/118 lok. 2, 80-826 Gdańsk, NIP: 5833464884, REGON: 523714045 adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@humanharmony.pl, numer telefonu: +48 509 716 370.
- GWARANT – HeartMath ® Institut 14700 West Park Avenue, Boulder Creek, California 95006, udzielający gwarancji na Produkt.
- KLIENT – podmiot, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą:
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu Produktu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i kupująca Produkt na użytek związany z tą działalnością (B2B),
- PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek handlowych) zawierający Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą, w zakresie związanym z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającą dla niego charakteru zawodowego.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep www.humanharmony.pl prowadzi sprzedaż urządzeń elektronicznych pochodzących z HeartMath ®Institut z USA za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Część Produktów dostępnych w Sklepie (zgodnie z informacjami podanymi przy Produktach) jest kompatybilnych z aplikacją mobilną „Inner Balance”. Dostawcą aplikacji mobilnej „Inner Balance” i jednocześnie podmiotem odpowiedzialnym za dostarczanie aktualizacji aplikacji mobilnej Klientom jest Gwarant.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w ich opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy Produktu do Klienta.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Zamówienia można składać za pomocą Formularza Zamówienia – 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
- Produkty emWave i Inner Balance to narzędzia edukacyjne, które pomagają ćwiczyć i rozwijać umiejętności w zakresie zarządzania umysłem i emocjami, co skutkuje redukcją stresu. Produkty emWave i Inner Balance nie są urządzeniami medycznymi ani nie mają na celu zastąpienia leczenia schorzeń medycznych lub psychologicznych przez licencjonowanych pracowników służby zdrowia. Jednak produkty emWave i Inner Balance rejestrują dokładne informacje o pulsie w czasie rzeczywistym, z których można zobaczyć, jak emocje i stres wpływają na rytm serca.
ZAWARCIE UMOWY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 7 oraz 8 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia płatność:
- przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Przelewy24.pl).
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 34 1140 2004 0000 3802 8309 5508 (Bank: mbank ) Human Harmony spółka cywilna,
- Ogarna 117/118 lok. 2, 80-826 Gdańsk, NIP: 5833464884. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich oraz/i zagranicznych banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia.
- Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu dostawy zakupionego Produktu.
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika.
- Czas kompletowania Produktów wynosi 1 dzień roboczy od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności lub zaksięgowaniu środków na rachunku Sprzedawcy.
- Dostawa Produktów przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy).
- Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem przewoźników, których dane dostępne są na stronie www.humanharmony.pl
REKLAMACJA
- Reklamacja z tytułu gwarancji.
- Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
- okres gwarancji dla Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od daty zakupu Produktu przez Klienta,
- dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu,
- dane Gwaranta, szczegółowe informacje na temat towarów objętych gwarancją, okresu i warunków gwarancji oraz uprawnień przysługujących Klientowi z tytułu gwarancji zawierają zasady gwarancji, udostępnione na stronie Sklepu,
- gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży określonych w ustawie o prawach konsumenta, które przysługują ww. podmiotom z mocy prawa.
- Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta z tytułu braku zgodności Produktu z umową, są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta Przedsiębiorcy z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z 23 kwietnia 1964 r.,
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za brak zgodności Produktu z umową, istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
- zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@humanharmony.pl
- w powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
- dla oceny niezgodności Produktu z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta mają obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
- dla oceny wad Produktu, Klient Przedsiębiorca powinien dostarczyć Produkt na swój koszt pod adres: ul. Zaczarowana 37a/25, 83-010 Rotmanka,
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji,
- nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- Klient może żądać w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach (m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową czy w przypadku, gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową),
- w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta, Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Konsumenta,
- obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta,
- w przypadku uprawnionego odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
- odpowiedź na reklamację jest przekazywana e-mailowo.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem pkt 12, odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu może wyłącznie Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta.
- Klient, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu i który zawarł Umowę Sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania Produktu. W tym celu należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres Usługodawcy: kontakt@humanharmony.pl
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Zaczarowana 37a/25, 83-010 Rotmanka. Uprasza się Klientów o odesłanie Produktu w oryginalnym opakowaniu.
- Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy lub wzorze formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
- Sprzedawca nie przewiduje, że sam będzie odbierał Produkt od Klienta.
- Klient odsyła Produkt na swój koszt.
- Sprzedawca po otrzymaniu Produktu ma obowiązek zwrócenia Klientowi kosztów zwracanego Produktu oraz kosztów najtańszego sposobu dostawy dostępnego w sklepie.
- Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Z zastrzeżeniem pkt 11, zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Sprzedawca, jeśli nie zaproponuje, że sam odbierze Produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub otrzymania dowodu jego odesłania w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. m.in. w wypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem Przedsiębiorcą w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów Przedsiębiorców udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy.
- Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta Przedsiębiorcę z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Przedsiębiorcy, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Przedsiębiorcy oświadczenia o wypowiedzeniu.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
- Klient Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta jest objęty ochroną wyłącznie w zakresie:
- niedozwolonych postanowień umownych,
- odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Produktu z umową,
- prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
- zasad dotyczących umowy o dostarczenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
- Klient Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
- Klient Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta nie jest objęty ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
ORAZ WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
- Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Klienta.
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Usługodawcy:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@humanharmony.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.humanharmony.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Joanny Heizig oraz Sylwii Zaricznej wykonujących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej HUMAN HARMONY SPÓŁKA CYWILNA, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Ogarna 117/118 lok. 2, 80-826 Gdańsk, NIP: 5833464884, REGON: 523714045. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.humanharmony.pl bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.humanharmony.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
- Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.humanharmony.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.humanharmony.pl użyte są w celach informacyjnych.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Sądowe rozstrzyganie sporów:
- ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
- ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Klient Konsument ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.